خدمات بازاریابی و تجاری سازی
اگر یک ایده فناورانه بخواهد از مرحله نوزادی به مرحله بلوغ صنعتی و سودآوری برسد، نه تنها باید جنبههای علمی و مهندسی در نظر گرفته شوند؛ بلکه به همان میزان و همزمان باید جنبههای کسب و کاری و اقتصادی آن نیز پیگیری گردد. تجاريسازي، فرايندي است كه طي آن يك ايده به محصول يا خدمت، سپس توليد صنعتي و ارائه به بازار و در مجموع “خلق ارزش” میانجامد. خدمات تجاریسازی توسط واحد مدیریت بازاریابی و کارشناسان آن واحد و یا شرکتهای خدماتی مستقر و با توجه به نیاز هر شرکت ارائه میشود. این خدمات عبارتند از:
مشاورههای مالی و حسابداری
مشاورههای تدوین و اخذ استاندارد
مشاورههای بازاریابی و تجاری سازی
مشاورههای بازرگانی خارجی و صادرات
حضور در نمایشگاههای تخصصی
شبکهسازی با سازمانهای مختلف اجرایی و علمی